Skip to main content

Διαδικασία υποβολής αναφορών του TAP

Αν πιστεύετε ότι ο TAP δεν σας αντιμετωπίζει με δίκαιο τρόπο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε ώστε να επιληφθούμε άμεσα του ζητήματός σας.

Τι θεωρείται «αναφορά»;

Μία αναφορά είναι ουσιαστικά  ένα αίτημα για κάτι που πιστεύετε ότι είναι λάθος ή άδικο. Με την υποβολή αναφοράς, μπορείτε να εκφράσετε την ανησυχία ή τη δυσαρέσκειά σας αν πιστεύετε ότι ο TAP αντιμετωπίζει εσάς (ή κάποιο άλλο πρόσωπο) με τρόπο που μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτος ή άδικος.

Τι είναι η «Διαδικασία Υποβολής Αναφορών»;

Η εταιρεία TAP σέβεται απόλυτα τον ανοικτό διάλογο και στοχεύει στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με όλες τις κοινότητες που ζουν κατά μήκος της διαδρομής του αγωγού και των σχετικών περιοχών κατασκευής.

Στο πλαίσιο αυτού του στόχου, η εταιρεία TAP έχει δημιουργήσει τη «Διαδικασία Υποβολής Αναφορών» προκειμένου να δέχεται τις επιφυλάξεις ή/και τις εκφράσεις ανησυχίας από τους ανθρώπους που πιθανόν να επηρεαστούν από τις εργασίες κατασκευής. Η Διαδικασία Υποβολής Αναφορών δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία TAP να ανταποκρίνεται σε όλες τις σχετικές αναφορές και να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να παράσχει τις ενδεδειγμένες λύσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα με βάση την καλή πίστη, τα χρηστά ήθη, τη διαφάνεια και την εμπιστευτικότητα. Η εταιρεία ΤΑΡ ενδιαφέρεται πρωτίστως για την  εύρεση αμοιβαία αποδεκτών λύσεων σε όλα τα ζητήματα. Βεβαίως, εάν η προτεινόμενη λύση δεν σας ικανοποιήσει μπορείτε να αναζητήσετε την επίλυση της υπόθεσης σας από ανεξάρτητο μηχανισμό συμπεριλαμβανομένων και των σχετικών δικαστικών οδών. 

Πώς λειτουργεί  η «Διαδικασία Υποβολής Αναφορών»;

Οποιοσδήποτε έχει επηρεαστεί από τις κατασκευαστικές εργασίες του ΤΑΡ μπορεί να υποβάλει απευθείας μία αναφορά στην εταιρεία ΤΑΡ. Η διαδικασία που εφαρμόζεται έχει ως εξής:

  • Η εταιρεία TAP  θα επιβεβαιώνει εγγράφως τη λήψη της εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών και θα απαντά εντός τριάντα-εξήντα ημερολογιακών ημερών ανάλογα με την πολυπλοκότητα της υπόθεσης
  • Η εταιρεία TAP θα διερευνήσει όλες τις περιπτώσεις, που εμπεριστατωμένα σχετίζονται με αναφορές ή ενδείξεις ανησυχίας και προκύπτουν από τις σχετικές εργασίες κατασκευής ενώ υποθέσεις, που δεν σχετίζονται με τον ΤΑΡ δεν θα δρομολογηθούν προς διερεύνηση.
  • Η εταιρεία TAP έχει ως στόχο την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτών λύσεων, όποτε είναι δυνατόν, και θα συζητά την προτεινόμενη λύση με όποιον έχει υποβάλει την αναφορά.
  • Η εταιρεία TAP θα προτείνει τις κατάλληλες κατά περίπτωση λύσεις βασιζόμενη σε στοιχεία και αποδείξεις.
  • Αν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τον προτεινόμενο τρόπο επίλυσης μπορείτε να καλέσετε έναν ανεξάρτητο μεσολαβητή, προκειμένου να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση.
  • Η εταιρεία TAP θα χειριστεί όλες τις λεπτομέρειες της αναφοράς σας με απόλυτη εμπιστευτικότητα εκτός από τις περιπτώσεις που η διαδικασία διερεύνησης θα απαιτήσει την κοινοποίηση τους σε άλλα μέρη εντός της εταιρίας ΤΑΡ.
  • Μία φορά το χρόνο ξεκινώντας από το έτος 2017, η εταιρεία TAP θα δημοσιεύει μια συνοπτική έκθεση των αναφορών στον ιστότοπο της για να ενημερώνει το κοινό σχετικά με σημαντικούς τομείς ανησυχίας. Βεβαίως, δεν θα αναφερθούν τα ονόματα των αιτούντων και δεν θα κοινοποιηθούν οποιαδήποτε  προσωπικά στοιχεία ή δεδομένα.

Πώς μπορείτε να υποβάλετε μία αναφορά;

Παρακαλούμε επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τρόπους για να υποβάλετε μία αναφορά.

Ιστότοπος του ΤΑΡ: Κατεβάστε το Έντυπο Κατάθεσης Αναφορών, συμπληρώστε το και ανεβάστε το στο τμήμα που περιγράφεται παρακάτω

 

Email: Κατεβάστε το Έντυπο Κατάθεσης Αναφορών, συμπληρώστε το και στείλτε το στο αρμόδιο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αναφορών του ΤΑΡ (δείτε παρακάτω τις σχετικές ανά χώρα πληροφορίες)

Ταχυδρομείο: Κατεβάστε το Έντυπο Κατάθεσης Αναφορών, συμπληρώστε το και στείλτε το γραφείο της εταιρείας TAP στη χώρα σας μέσω ταχυδρομείου.

Τηλέφωνο: Καλέστε τον Υπεύθυνο Αναφορών της εταιρείας TAP στη χώρα σας προκειμένου να υποβάλλετε την αναφορά σας ή αφήστε μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή. Παρακαλούμε φροντίστε να μας δώσετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας και την αυτή καθαυτή αναφορά σας), ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

SMS: Στείλτε μήνυμα SMS στο αρμόδιο γραφείο της εταιρείας TAP στη χώρα σας, περιγράφοντας το θέμα σας της αναφοράς σας.    Παρακαλούμε φροντίστε να μας δώσετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας και την αυτή καθαυτή αναφορά σας), ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Επιθυμείτε να επικαιροποιήσετε την αναφορά σας;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μας αποστείλετε επιπρόσθετα στοιχεία, μπορείτε εύκολα να επικαιροποιήσετε την αναφορά ακολουθώντας τις οδηγίες παρακάτω.

 

Τοπικές επαφές

Ελλάδα

Email: grievancegreece@tap-ag.com
Ταχυδρομική διεύθυνση: Αγ. Γεωργίου 5, Τ.Θ. 8006, Τ.Κ. 57001 Θέρμη, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: + 30 213 010 4598, 800 118 1881 (αποκλειστικά για αστικές κλήσεις)
SMS: + 30 693 091 8020
Φαξ: +30 213 010 4599

Ιταλία

Email: tapitalia@tap-ag.com
Ταχυδρομική διεύθυνση: Via Templari 11
73100 Lecce, Ιταλία
Τηλέφωνο: +39 0832 099070
SMS: +39 366 7817415
Φαξ: +39 06 45 46 94 444

Αλβανία

Email: tapshqiperi@tap-ag.com
Ταχυδρομική διεύθυνση: Building No.12 (ABA Business Centre), 9th Floor, Office No.906, Papa Gjon Pali II street, 1010 Tirana, Αλβανία
Τηλέφωνο: + 355 69 60 98 188
SMS: +355 69 60 98 188
Φαξ: + 355 42 265 685